expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 15. фебруар 2015.

Poznate licnosti

Danas pisem o Jennifer Lopez.
Jennifer Lynn Lopez je rodjena 24. jula 1969. godine. Ona je glumica, pevacica, plesacica, tekstopisac.
Pocela je svoju plesnu karijeru u emisiji "In Living Color".
1995. godine glumi u svom prvom filmu "Money Train".







Njena prva glavna uloga je bila u njenom biografskom filmu "Selena",
 1997. godine. Za ovaj film je osvojila nagradu kao najbolja glumica, a tek nakon godinu dana osvojila je istu nagradu za film "Out of Sight".
Njen prvi album je izasao u prodaju 1999. godine. "If You Had My Love" je hit sa tog albuma. Njen drugi album je izasao 2001. godine i bio je veoma prodavan.



Ona je dva puta nominovana za Grammy nagradu.
Billboard je oznacava kao 27. najuspesnijeg izvodjaca 2000-tih.
Nadam se da vam se dopada post!



4 коментара:

  1. anđela <333333 ja volim Jenni i isto tako mislim da je ona jedna od najljepših žena svijeta mislim stvaarno ,<3 ja volim sve njene novije pjesme dok one starije nikada nisam ni pokušala poslušati ..tako da... hahahah xd nego šta sam pošla da ti kažem ,nisam znala da je bila nominovana za Grammy-ja aa jesi vidio ti to haha xd ,ja sam došla jer vidim da ti meni nikada ne javljaš da imaš novi post ,pored onakvog Hanga hahha axd a da papi mi je njena omiljena pjesma,pogotovo spot mi je zakon <3 eto meni se ovaj post posebno svidio jer uvijek saznam nešto što nisam znala .. <33333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    (izvini što nije dugo ali ne stignem sada sam samo svratila da ti nešto komam )
    -voli te emma <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na ovom predivnom komentaru ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!! Drago mi ke da ti se svidja post! Da, nominovana je za dva Grammy-ja, heheheheheh. Nera mi ke bila da ovim ppstovima saznete nesto osnovno o nekoj poznatoj licnosti i drago mi ke da ti ovo citas i saznakes nesto. Hahaahahahahahhhhahaha, u redu od sada cu te za postove obavestavati na Hangu, moze? Medjutim, svrati na blog svake nedelje jer svake nedelje stavljam novi post "Poznate licnosti". Hvala jos jednom na divnom komentaru i ne znam zasto stalno mislis da su ti komentari kratki, po meni je ovo bas dugo ne znam sta ti hoces, kilometarsko mozda hhahahahahahhhh XD? Tvoji komentari su najduzi na mom blogu i ne znam sta pricas hehehheheheheheheh.

      Избриши
  2. Post ti je cool kao i svaki;D i pozadina ali je malo predrecava i ne vide se slova.Nadam se da se ne ljutis<3

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala! Ne ljutim se uopste!!! ♥♥♥ Promenicu uskoro pozadinu, obecavam!

    ОдговориИзбриши