expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 8. фебруар 2015.

Poznate licnosti

Danas pisem o Shannen Doherthy.
Shannen Maria Doherthy je rodjena 12. aprila 1971. godine. Ona je poznata americka glumica.
Najvise se proslavila u ulozi u seriji "Cari".
Nenj pravi uspeh dolazi 1990. godine kada je imala 19 godina.
Bila je udata sest meseci za Ashley Hamilton, a kasnije i za Rick Salomon, ali se i ovaj brak raspao.
1994. godine u aprilu se razvela prvi put. Drugi put se razvela nakon 9 meseci braka.
Privukla je veliku paznju dok je glumela u seriji "Beverly Hills".
2007. godine se pojavila u dva televizijska projekta. Pojavila se u filmu "Christmas Caper" i "Kiss Me Deadly: A Jacob Keane Assingment for the here". Iste godine je potpisala ugovor sa producentskom kucom.







Snimanje serije "Cari" je zapocela 1998. godine.


U ovoj seriji Shannen se zvala Pru.
Bila je 10 dana u zatvoru i morala je da plati kaznu zbog voznje u pijanom stanju.
15. oktobra 2011. godine udala se po treci put za Kurt Iswarienko.
Ona je aktivista za prava zivotinja.
To je to!
Da li vam se dopada post?



12 коментара:

  1. Inace, nisam čula za ovu glumicu, ali sve jedno, super post! Sviđa mi se to što svaki delić njenog života si opisala!

    Poseti moj blog, zaprati me, uzvraćam!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nice post dear!
    New post on blog
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/red-winter.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i blog,stvarno volim da čitam tvoje postove još da je malo duži. :D <3

    Ako ti nije teško učlani se na moj blog i komentariši zadnji post,očekujem tvoje mišljenje. :-)♥

    ОдговориИзбриши
  4. Lep post:)

    Poseti moj blog: lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. stvarno nisam čula do sad za ovu glumicu nikako,mislim odnekud mi je po izgledu poznata..ali ni jednu od ovih serija u kojima je glumila nisam pratila,tako da ... ali inače sviđa mi se ovaj post ,odlično je što pišeš o slavnima ,mnogo toga se sazna šta se zapravo i nije znalo .
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  6. Ej, extra post! Obozavam ovakve postove na tvom blogu :D

    kawaiisuchers.blogspot.com

    ОдговориИзбриши