expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 1. фебруар 2015.

Poznate licnosti

Hej! Izvinite sto odavno nisam pisala! ♥
Danas pisem o Taylor Swift.
Taylor Alison Swift je rodjena 13. decembra 1989. godine. Ona je americka pevacica i tekstopisac. Zna da svira akusticnu i elektricnu gitaru, klavir i jos dva instrumenta. Odrasla je u Pensilvaniji, a sa cetrnaest godina se preselila u Tenesiju da bi se bavila muzikom. Potpisala je ugovor sa "Big Machine Records" i tako je postala najmladji tekstopisac koju je izdavacka kuca "Sony/ATV Music" ikad zaposlila. Album iz 2006. godine ju je proslavio i pretvorio u zvezdu.
Zahvaljujuci trecem singlu "Our Song" postala je najmladja osoba koja je sama napisala i otpevala pesmu koja je bila na prvom mestu kantri top-liste. Nominovana je za Gremi nagradu za najboljeg novog umetnika 2008. godine.







Drugi album "Fearless" je objavljen 2008. godine. Nakon uspeha dva singla sa tog albuma ovaj album je postao najprodavaniji album u 2009. godini. Ubrzo nakon toga usledila je i turneja. Album je osvojio cetiri Gremi nagrade, a Taylor je postala najmladja osoba ikada koja je  dobila nagradu za album godine.
Nakon treceg albuma usledila je i druga turneja.




Taylor je postala jedina zena cija su dva albuma prodata u vise od milion primeraka u prvoj nedelji.
Poznata je po pesmama koje govore o njenim iskustvima iz tinejdzerskog doba.
To je to! ♥
Nadam se da vam se dopada post! ♥
Uskoro ce biti iznenadjenje (da podsetim, posto sam to vec rekla odavno) i recenzija Rosala.




20 коментара:

  1. Super postic Andeljice!Saznaka sam nesto novo o Tay.

    ОдговориИзбриши
  2. O da,da li je giveaway iznenadjenje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste jedno od iznenadjenje, a ima i jos jedno. Giveaway ce biti povodom 40 citalaca. Takodje, napravicu i jedan za 50 citalaca, taj ce biti veci.

      Избриши
  3. Strava je post! Jedva cekam giveaway :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa obozavam jee!

    ОдговориИзбриши
  5. okej ja volim tay poslije katy najviše (a njih dvije u svađi koja ironija hahaha xd) okej ali ovako ona je meni kraljica ,njene pjesme su odlične, i najbolja prijateljica mi je swiftie tako da znam sve o njoj hahaa xd jer se ona ne gasi dok priča o tay haha xd okej mislim da ja baš i ne bih mogla da kažem mnogo ovdje jer ja volim tay i moram da pohvalim njen posljednji album jer je K R A L J E V S K I !!!!!!!!!!!!!

    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma(izvini što ti nisam prije komala )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze sto nisi pre komentarisala. Hvala na lepom komentaru!!! ♥♥♥ Drago mi je da ti se dopao post!

      Избриши
  6. Odličan post,ne baš da je volim previše ali slušam njene pjesme i tako,saznala sam nešto novo i drago mi je zbog toga. <3 :D

    Posjeti moj blog,učlani se i reci mišljenje. <3

    http://beauty-fashion-sport.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post...poseti moj blog i zaprati me ja te pratim...<3 :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post i ja volim Tay...poseti moj blog zaprati me...pratim te...<3
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post. Kao i ti i ja volim Taylor Swift. :)
    P.S. Novi post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши