expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 29. август 2015.

Skola!

Predpostavljam da je vecina vas procitala collab post na mom blogu sa Anom Bundalo. To je bio post vezan za skolu. Medjutim, rekla sam da cu i sama napraviti jedan o tome kako sam se ja spremila za skolu.



Ovako, mislim da je prostor za ucenje nesto najbitnije. To treba da bude lepo uredjeno mesto, ali i da ima sto vise prostora za knjige koje koristite prilikom ucenja.
Naravno, to mesto gde ucite treba da bude lepo osvetljeno jer je tako lepse za ucenje. Ukoliko ucite uvece treba da imate jednu lampu pored sebe. Ja ucim za radnim stolom u sobi. Pred skolsku godinu sam odlucila da ga uredim sprecijalno za skolu.



Kada sam svratila u Ikeu u Solunu, kupila sam tri stvari kao dekoraciju za radni sto. Kupila sam ram za slike, ali nisam stavila nijednu, kutiju za neke bitne papire, knjige... i podmetac za laptop, a moze i za knjigu da posluzi.






Ovaj podmetac je odlican. Moze i da se stavi u krilo prilikom koriscenja laptopa.



Na ovoj slici se nalazi taj ram za slike koji sam kupila u Ikei. Chillbox mi se dopao kao ukras za sto, pa sam ga iskoristila. Kao sto vidite, u jednoj kutiji su mi naocare, a u drugoj narukvice i slusalice za usi. Predpostavljam da cu kada budem krenula u skolu tu ubaciti olovke.
Na sledecoj slici mozete primetiti belu kutiju, koju sam takodje kupila u Ikei, i koja je odlicna za neke bitne stvari.



Tu je i fascikla. Mislim da svako treba da ima jednu fasciklu na stolu, kao i ovakvu kutiju.
Ovako izgleda moj ranac. Svako treba da ima neki praktican ranac ili torbu. Ja uvek kupujem ranceve jer su torbe poprilicno treske za jedno rame. Verujte mi da znam jer sam nosila torbu u muzicku skolu.



Kupila sam ga pre nekoliko dana, to se moze videti jer mi i dalje stoji etiketa, haha.
Tu je naravno i futrola koju imam od prosle godine. :)



Za sada, jos nisam kupila sveske, ali imam neke neiskoriscene od prosle godine.



To je to. Izvinjavam se zbog nekvaliteta nekih slika!!! ♥
Do sledeceg posta...



6 коментара:

  1. Lepo,sviđaju mi se sveske a i ranac,ja cu tek sutra da posebno sredim sto :)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijepo :)
    Najvise mi se svida ova bijela kutija, i meni bi trebala jedna takva :)
    Zapravo... 3-4 takve haha :)
    Torba ti je super :) <3

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala i za komplimente za kutiju i ranac!!! Hahaha, ja sam trazila i ovde negde kod mene, ali nisam nasla nista toliko lepo od tih kutija, pa sam u Ikei u Solunu napokon pronasla odgovarajucu. Naravno, ima i vecih.
      Uclanjena sam u tvoj blog. :)

      Избриши
  3. izvini što prije nisam komentarisala ,stvarno mi je žao...okej ja se iskreno nisam ni pripremila za školu,tek kada pođem tad ću..vezano za ranac baš je prelijep a slažem se torbe su mučenje ,morala sam jedno vrijeme ih nosit. pernica ti je preslatka,i lampa je zakon ,moja je crvena haha xd
    i da u idućem postu ću te spomenuti kao takmičara icat kampa,pa kada budeš imala vremena posjeti me i vidi nagradu isto tako koju ću postaviti.tj sliku.
    -emma

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odličan , sve mi se sviđa i to jako. Torba ti je odlična. Ti si super i samo tako nastavi. Nažalost škola prekosutra počinje :(
    Preplati se na moj blog i komentiraj postove ako ti se sviđaju ! Hvala ! <3
    http://birdneedfly.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши