expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 6. август 2015.

RODJENDAN!!! ♥♥♥

Danas je 6.08.2015. Dan kada sam i napravila ovaj blog! Danas je tacno godinu dana otkad imam blog! Ne mogu da verujem da je tako brzo proslo godinu dana.
Uz blog sam upoznala mnogo osoba, preko Hanga se dopisujem nekad sa njima, a najvise sam se zblizila sa Emom Malik. Nazalost, ne zivimo blizu da bismo se uzivo upoznale, ali se dopisujemo, a jednom smo bile i na video chatu. Tako da sam preko bloga upoznala i mnogo drugih blogera. Svi jako dobri i ljubazni, tako da je bas lepo dopisivati se sa njima. Medjutim, blog mi nije doneo samo nova poznanstva, vec i mnostvo citalaca i pozitivnih komentara. Blog nisam napravila zbog toga (popularnosti), vec zbog zabave, a usput sam dobila i dosta citalaca.
Ovo je bila odlicna godina druzenja sa vama i pisanja postova i nadam se da cemo to i nastaviti i dalje. S obzirom na to da u septembru krecem u srednju skolu, necu imati vremena da bas cesto objavljujem postove, ali cu objavljivati kad god budem mogla.
Divno mi je prosla ova prva godina blogovanja i nadam se da ce se to i dalje nastaviti i da cu imati jos vise citaoca i kritika (sto pozitivnih, sto negativnih). Negativne kritike mi dosta pomazu da bih videla sta treba da promenim na blogu.
Volim vas sve mnogo i hvala svima sto pratite i citate moj blog i sto pisete komentare!!! To mi mnogo znaci!!! ♥♥♥♥♥
I evo drugi deo iznenadjenja koji sam odavno obecala i stvarno se izvinjavam sto nisam pre to ispunila!


Evo moje slike.
Evo i jedne sa mature!



PS: Sledeci post izlazi sutra, a mozda ce biti nekog i danas, ali nista ne obecavam!



2 коментара: