expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 6. септембар 2015.

iCat camp: Kako iskoristiti slobodno vreme?

Prijavila sam se za iCat kamp. Vise o tome moze te procitati OVDE. Pa, prva tema je kako iskoristiti slobodno vreme.





Letnji raspust se skoro zavrsio i tada sam imala vremena na pretek. Naravno, bilo je i nekih malo dosadnijih dana, ali sam se trudila da mi bude sto zabavnije. :)
Prvo, sto ja stalno svima preporucujem, je citanje knjiga. Citanje je mnogo zdravo i mislim da je pametnije provesti dan citajuci nego sedeci za kompjuterom. Nije samo pametnije, vec je i zdravije! :D Ja mnogo volim da citam i to je bila moja zanimacija tokom celog raspusta.
Knjige koje sam procitala ovog raspusta su:
~ "Ostani kraj mene" - Gijom Muso



~ "Vrati mi se" - Gijom Muso



~ "Jutro, podne, noc" - Sidni Seldon



~ "Rodjena u vatri" - Nora Roberts



~ "Kako da prezivim svoj prvi poljubac" - Fransin Omen.



Sve ove knjige vam toplo preporucujem jer su jako zanimljive i duhovite. To je samo nesto od predloga. :)
Kompjuter:
Naravno, ukoliko imate blog, mozete provesti vreme uredjujuci ga, pisajuci postove, citajuci i komentarisuci tudje blogove,... Mozete se i dopisivati sa nekim bloggerima preko Google+.
Posetite i Facebook, Instagram i jos neke drustvene mreze ukoliko ih imate.






Takodje, mozete otici na We♥it ili Pinterest i gledati neke interesantne slike...a mozete i svratiti na Polyvore i praviti zanimljive kombinacije. Mislim da je Polyvore prava zabava kada imate dosta slobodnog vremena!
Naravno, kada ste na kompjuteru ili nekom drugom uredjaju, mozete svariti i na Youtube gde mozete da slusate muziku ili gledate necije video snimke. Ja gledam Bethany Motu i ovog raspusta sam pocela da gledam i Zoranu Jovanovic. Obe su mi odlicne!!! ♥
Pesme koje mozete poslusati:
~ "Brzina" - Cvija
~ "Ne placi" - Cvija
~ "Taguj me" - Fantastic band
~ "Kavali" - Rasta...
To su samo neke od onih koje sam ja najcesce slusala ovog leta, ali ima ih jos. Meni se ovog meseca najvise svidja pesma "Ne placi". Poslusajte!



Zatim, tu je i pesma koja me uvek podseti na leto i koju sam, takodje, dosta slusala, a to je, "Summer". Tu pesmu znam odavno, ali je uvek rado slusam jer mi je bas pozitivna i uvek me podseti na leto i more. ♥




Naravno, ne mozete ceo dan biti u kuci, pa treba malo izaci. Prepodne vam preporucujem neku kratku setnju, a uvece duze. Ne znam, meni je ujutru uvek mnogo vruce, pa je to neka kraca setnja. Uvece sam za vreme raspusta izlazila sa drugaricama u grad, setale smo se, izlazile ispred zgrade,... kako kad. :D
Takodje, lepo je i izaci na voznju bicikle. Ja uglavnom vozim po parku u mom gradu sa sestrom i najboljom drugaricom. Mnogo volim da vozim biciklu i to je mnogo zdravo.



Ako ste kuci i nemate sta da radite, a knjiga vam se ne cita i ne zeite na kompjuter, mozete da igrate karte sa nekim ili neku drustvenu igru, na primer, monopol, kapital, alias,...





To je to! Nadam se da vam se dopao moj post i da vam se ideje za provodjenje slobodnog vremena svidjaju i da su vam od neke koristi!!! ♥♥♥
Do sledeceg posta...



6 коментара:

  1. odlično napisano,još jedanput moram da se zahvalim što si se prijavila na ovaj kamp...stvarno si divna...vezano za ove ideje,stvarno odlično si sve napisala,znaš... ovo vezano za šetnje je jako odlična ideja,jedna kraća i jedna duža..isto tako i ove knjige koje si navela stvarno me nekako potiču da i ja poželim da sada uzmem knjigu i čitam,ne znam zašto ali uvijek mi se to tako čini ,da kada neko o nečemu piše ja treba da to radim upravo tad aha xd i da sjećam se još jedanput si spominjala ovu pjsemu od Calvin Harrisa -- Summer koja mi je odlična ,zapravo u svemu se slažem i savjeti tj. prijedlozi su odlični...i eto hvalaa što si učinila da ova ideja uspije,hvaala ti <3
    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, hvala, to za knjige ti nije losa ideja da uzmes i citas sad malo ako imas vremena.

      Избриши
  2. Super post:D
    Kad mi je dosadno ugalvnom sam na kompu :D
    -Sana:D
    teengirl2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши