expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 13. август 2015.

Back to school collab with Ana

Odavno nisam radila jedan collab post. Ana Bundalo mi se javila na Hangu i ponudila mi je da odradimo jedan collab, nasta sam ja i pristala. Ona ima stvarno odlican blog (adresa), koji je napravila pre samo dve nedelje, ali stavrno pise interesantne postove. Ukoliko zelite, pogledajte ovaj post i na njenom blogu, mada mozete pogledati i jos neki od njenih postova, pa ako vam se dopadne blog, uclanite se. ☺
Dogovorile smo se da u postu budu 2 DIY ideje za skolu i jedna kombinacija. Kada je DIY u pitanju, ja volim da sama nesto smislim (kao sto je to slucaj u postovima DIY koje mozete videti OVDEOVDE i OVDE), a ne da gledam sa neta, medjutim, ovog puta sam tamo nesto nasla jer nisam stvarno mogla nista da smislim.
Predpostavljam da svi znate za ukrasavanje svezaka ili olovke ukrasnim papirima, tako da cu to izbeci, mada je moja drugarica prelepo ukrasila svesku i ja taj nacin ukrasavanja do sada nisam videla, pa cu vam o tome pricati.
Ona je crnom temperom obojila korice sveske i kada se to osusilo, napisala je belom temperom nesto na svesci, ali veoma lepim rukopisum.
Takodje, mozete i izlepiti po svesci delove iz novina, pa onda da preko toga zalepite neke stikere.



Meni ovo prelepo izgleda! Mozda ovako nesto i uradim.
Treba i radni sto lepo srediti pred polazak u skolu. Stavite neke casice za olovke, neku kartonsku kutiju i u nju ubacite bitne papire i knjige,... Evo nacina kako da ukrasite tastaturu:



Ovo je prosto. Samo na dugmice tastature zalepite ukrasni papir, ali onda morate dobro da poznajete gde se koje slovo nalazi xD.
Ucinite vas prostor za ucenje sto zanimnjivijim jer ce vam tako biti lakse da ucite.
Kombinacija
U skolu ne treba krenuti kako bilo, ne treba nositi majice na bratele, sorceve, suknje iznad kolena,...



Sto se nakita tice, mislim da ne treba preterivati jer ne idemo na modnu reviju nego u skolu, a isto tako mislim i za sminku. Po meni je glupo sminkati se za skolu.


Nadam se da vam se post dopada, kao i sama kombinacija. Ja sam planirala da postove za skolu pravim iz delova, medjutim posto se Ana ponudila da napravimo collab na ovu temu, onda nece biti u delovima. Mozda cu napraviti jos jedan post na ovu temu u smislu sta sam ja uradila od DIY ideja za skolu i kako sam ukrasila radni sto.
Do sledeceg posta...




5 коментара:

  1. Super post !! Ideje su zanimljive :)

    Poseti moj blog,bila bih ti mnogo zahvalana :))

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put sam na tvom blogu ;)
    Svida mi se i uclanit cu se :)
    Post ti je jako lijep. Ova tipkovnica mi je super,
    Mislim da mozes kupiti one kemijske sto pisu kao markeri i napisati slova preko tih trakica , to mi je bas fora :) <3

    Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши