expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

среда, 26. август 2015.

My computer rutine

Heey! Evo jos jednog collab posta sa Anom Basic (njen blog). Kao sto i sm naslov kaze, pisacemo o computer rutini, po njenoj ideji. Mislim da je ideja odlicna! ☺



Znam da vecina ljudi mnogo vremena provodi na kompjuterima, laptopovima, mobilnim uredjajima... Meni je to trosenje vremena jer mislim da treba na nesto lepse da se potrosi vreme tokom dana. Ali oni su i mnogo korisni.
Prvo sto uradim kada nadjem vreme za kompjuter je da udjem na internet. Koristim Google Chrome. Prvo udjem u Blogger, gde gledam da li ima novih obavestenja, komentara, citalaca,... Onda odgovaram na komentare...
Zatim, udjem na Google+ gde se dopisujem sa bloggerima. Dopisujemo se o svemu i svacemu preko Hangoutsa, o blogovima, razmenjujemo misljenja o istim,...
Obavezno udjem i na Youtube da poslusam par pesama, ali ako nemam dovoljno vremena za kompjuter onda ne ulazim u to. Jer cesto kada udjem na kompjuter ostanem najvise 1 sat.
Takodje, ulazim i na We♥it. To je ono sto obozavam jer ima mnogo kreativnih slika.
I za kraj, ulazim i na tudje blogove, da citam nove postove.
To je to! Posetite i Anin blog i procitajte njen post o ovome.



13 коментара:

  1. Super je! A moje se odužilo btr. hahaha xd Stvarno super! <3 :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Malo je kratko <3 <3
    Inace originalna ideja za post...

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne provodim bas mnogo vremena na kompjuteru, pa je zbog toga kratko hhaa xD. Anina ideja. :)

      Избриши
  3. Odlican post, nisam nigde videla nesto ovakvo.♥
    Pogledaj moj blog i uclani se ako ti se svidi
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/how-to-lose-weight-fast-and-easily.html

    ОдговориИзбриши
  4. slažem se s janom jako orginalno,i ja slično kao ti provodim vrijeme na kompu haha xd ja ne znam da mogu više išta reći,nekako uvijek ostanem bez komentara kada čitam tuđe rutine haha xd
    -emma

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post. Bas je originalan <3
    Ja sam se uclanila u tvoj blog, ako zelis uzvrati :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post nikad nisam videla ovakvu vrstu posta svakim postom me jos vise odusevljavas svaka cast Andjo<33(ako mogu tako da te zovem)

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se sviđa dizajn bloga.Jako originalna ideja,moja rutina je slična tvojoj što se tiče kompjutera. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши