expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 16. јул 2015.

Leto

Leto je uveliko u toku! Odlucila sam da ovaj post pisem o letu, sta raditi za vreme letnjeg raspusta, stavicu i neke slike, pesme,.. videcete vec u nastavku.
Leto je jedno od omiljenih godisnjih doba vecini ljudi. Meni je to omiljeno godisnje doba, volim i zimu, ali leto mi je ipak najlepse.
Sta raditi na letnjem raspustu?
Naravno, nekad nam je dosadno i ne znamo sta cemo raditi kako bismo se zabavili. Evo par preporuka:

1. Knjige
- Citanje knjiga vas moze donekle zabaviti.
~ "Rozine najgore godine" - to ima vise knjiga iz ovog serijala - Fransin Omen
~ "Da samo mozes da me vidis" - Sesilija Ahern
~ "Ostani kraj mene" - Gijom Muso
To je samo par dobrih knjiga. ☺

2. Muzika
- Slusalice u usi i pustite par vasih omiljenih pesama.
~ "See you again"



Pesma kojom sam zarazena!!! ♥ Inace, pesma je posvecena glumcu Paulu Wakleru koji je poginuo snimajuci film "Paklene ulice 7". Ukoliko niste pogledali film, preporucujem da ga pogledate jer je odlican!
~ Love me like you do"



Odlicna pesma!
~ "Summer"



~ "Happy"



Takodje, ima i dosta pesma na mom blogu, pa pogledajte listu. :)

3. Setnja i izlasci
- Naravno, tu su izlasci i zetnje. Mislim da to treba da radite svaki dan, ako ne izlazak, onda barem kratka setnja.



4. Bazen
- Naravno tu je i bazen. Ukoliko zivite u kuci i u dvoristu imate bazen, to je odlican nacin da se zabavite, a mozete pozvati drugove. Medjutim, ukoliko to nije slucaj (kao kod mene), onda idite na gradski bazen sa drustvom.



5. Pidzama zurke
- Mozete pozvati drustvo da prenoci kod vas i organizujte neku mini zurku. Kupite neke grickalice i kokice, pa odgledajte neke filmove. Na primer:
~ "Paklene ulice 7" (gore pomenuto) - "Fast and furious 7"
~ "Dracula"
~ "If I stay"
~ "Spy"
~ "Non-stop"
~ "17 again"
Sve pomenute filmove sam odgledala i mogu vam reci da su odlicni. Ukoliko volite horor, mogu vam preporuciti jedan - "Oculus". Gledala sam ga i super je!

6. Internet
Pisite postove, citajte blogove, idite na We♥it, Pinterest, Facebook,...
Slike











Stigli smo do kraja ovog posta. Jos jednom bih htela da se izvinim sto nisam duze vreme pisala, i da, od sada cu cesce pisati. ♥
Do sledeceg posta...



6 коментара:

  1. Anđooo,kao prvo ja tebi dugujem izvinjenje,tako da izvini molim te, ali neko vrijeme nisi pisala pa nisam ni shvatala da si se vratila,izvini molim te a i ja sam bila zauzeta,tako da nisam stizala ništa ,samo napišem post i pobjegnem ,jer znam da moram baš mnogo blogova još da obiđem,i najgore što nemam vremena ni za šta..nego neću se sad izmuhavati,ovih dana sam zauzeta ali već iduće sedmice bih mogla biti slobodna pa ćemo se čuti na hangu. nego ovo su odlični savjeti vidiš ova pjesma od wiz khalife ,nisam znala da je s posvetom,moram je poslušati,da ja uvijek kasnim za svijetom.khm,ni ja nemam bazen pored kuće tako da se moram odlučiti za nešto dalje od moje kuće haha xd a vezano za knjige nakanjivam se da pročitam koju knjigu od tog Gijoma Muse,ti stalno čitaš njegove knjige pa sam pomislila i ja bih trebala koju da pročitam,jer vjerujem da su odlične. i moram isto tako da pogledam If I Stay.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne dugujes nikakvo izvinjenje! Procitaj neku knjigu od njega, odlican je! Najvise mi se svidja "Zato sto te volim", tako da ti to najvise preporucujem. Pogledaj taj film, super je, mada je pretuzan! ♥

      Избриши
  2. Stvarno je super,imaš prelepe slike. <3

    Novi post o tome kako negovati svoje nokte: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  3. Superrrr post. <3
    Slusala sam neke od ovih pesama,super su <3
    Postajem tvoj clan <3

    Ako zelis postani i ti moj :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши