expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 17. мај 2015.

Poznate licnosti

Zdravo!!! Sta radite? Zelim da vam se zahvalim na pozitivnim komentarima za takmicenje i nadam se da cete se prijaviti!!! ♥♥♥
Takmicenje je u toku!!!
U ovom postu cu pisati o, meni jednom od omiljenih glumaca, a to je Andrija Milosevic.
Andrija Milosevic je rodjen 6. avgusta 1978. godine u Podgorici. On je crnogorsko-srpski pozorisni, televizijski i filmski glumac.







Ima mladjeg brata Velibora.
Detinjstvo je proveo u Niksicu. Sa 14 godina je trenirao fudbal i zeleo je da postane poznati fudbaler. Medjutim, upisao je dramski fakultet. Na drugoj godini studija je dobio prvu znacajnu ulogu i radio je sa rediteljem Milanom Karadzicem.
2000. godine je dosao u Beograd i igrao u predstavi "Kaput prljavog coveka". 2003. godine je poceo sa snimanjem serije "Mjesoviti brak" i tada je njegova karijera i pocela.
Glumio je u vise od 40 predstava do sada.
Dobio je glavnu ulogu u filmu "Opet pakujemo majmune".
2005. godine je u Podgorici osnovao producentsku kucu "Udruzenje ljubitelja filma".
Takodje je dobio i poziv iz Hrvatske za ulogu u seriji "Ne daj se Nina".
Snimio je istoimenu seriju, a kasnije i film "Pare ili zivot".
Snimao je i emisiju "Survivor".



Takodje, pokazao je i talenat za muziku i planira da snimi svoj muzicki prvenac, ali ne zeli da postane pevac. Gluma mu je na prvom mestu.



Jedina predstava u kojoj sam ga gledala je "Pevaj brate" i "Pevaj brate 2". Takodje, upoznala sam njega i Milana Kalinica i Milana Vasica sa kojima glumi u tim predstavama. Gledala sam i seriju koju i vama preporucujem da pogledate. Na Youtube-u  imate svaku epizodu srije i prvu predstavu, a druge predstave nema cele, samo po neki deo. Preporucujem vam da sve to pogledate! ♥


Ovo su kostimi iz predstave broj dva.


Inace, Andrija neke viceve i sam smislja.
Vicevi su mu odlicni!!! ♥
Nadam se da vam se svidja post! Prijavljujte se za takmicenje!!!



8 коментара:

  1. Odličan post!! Volim Andriju, smešan je!! haha

    Novi post na mom blogu!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19. мај 2015. 11:50

    Odličan post. Ne pratim ga više, pošto retko kog našeg glumca gledam na tv-u, ali je jedan od najduhovitijih. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odilcan post :)
    obozavm ga pogotovo u Pevaj Brate. *QQQ*
    http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Anđooo <3333 aaaj kako si mi samo nedostajala <33 ovako izvini što ti prije nisam komentarisala ali već sedmicu i po nisam imala interneta,ne znam zašto ,i najgore od svega ubijala sam seeee aaaaj Boože,i onda je napokon u petak došao i moje srce je naraslo,mislim nemoj ti sada pomisliti da sam ja opsjednuta internetom ili šta ,ali samo hoću da kažem koliko mi je bilo samo žao što ne mogu da napišem post i što ne mogu da se čujem s tobom i sve to ,nego moraćemo ovaj koji dan na chat,ili možemo kada se završi škola na kam. ja ti i ana ? meni završava 11.6 škola ,a tebi ? ;) nego ovako meni je ovaj čovjek kralj ,ja sam ga prvi put zapratila još kad je glumio u Ne daj se Nina,stvarno je kvalitetan glumac, i iskreno on je meni jedan od najsmješnijih,jednostavno ima tu energiju koju svu unese u to djelo da bi nama to dočarao ,i nekako ja stvarno volim glumce ili pjevače /pozntate osobe koje postanu poznate a ostanu onako pri zemlj,svoji i skromni, a on je barem meni takva jedna zvijezda ,tako da ga baš volim ,i drago mi je da si pisala u njemu,vidiš ja uvijek nešto pametno saznam iz tvojih postova,dok ti iz mojih mogu misliti saznaš šta ako izgubiš druga Mrava i on ode na turneju,hahha xd oke nego ja sad moram da idem pisati post ,ali eto rekla sam pošto si mi ti najbitnija morala sam prije svvega doći i komentarisati,jer si mi naaajviše needostajala na bloogu <333
    hej da onaj naš blog ,hajde da stanemo s njim do kraja škole ,jer moram se u potpunosti posvetiti njemu i reklamiranju i svemu,a nekako ovih posljednjih dana moram da se ponajviše posvetim školi i popravljaju ocjena hahahhah xd hjooj,hajde da se nađemo jednom na chatu pa dogovorimo oko svega ? oke ? <333
    -lov' yaa <33333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videcemo se uskoro na video chatu, ali ni ja nesto nisam bila aktivna zbog prijemnog. Sad je to proslo, tako da cemo se cuti. ♥

      Избриши