expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 3. мај 2015.

Poznate licnosti

Hello!!! ♥ U ovom postu cu pisati o Little mix.
Little mix je engleska zenska grupa, stvorena 2011. godine. Grupa se sastoji od Perrie Edwards, Jesy Nelson, Jade Thirlwall i Leigh-Anne Pinnock.







Ucestvovale su i u X-Factoru gde su osvojile prvo mesto.
19. novembra 2012. godine su objavile veoma poznati album. Uz pomoc toga su osvojile neke nagrade.
Zayn Malik je verenik Perrie. Ona ima starijeg brata.
U aprilu 2013. godine su pocele sa snimanjem treceg albuma, a zavrsile su u septembru, kada su ga i objavile.



Izvinjavam se sto je post kratak, ali ce sledeci biti duzi. ;)



11 коментара:

  1. Super post. Nema veze sto je kratak jer je veoma zanimljiv. Ja znam za ovu grupu bukvalno jos od X faktora , ali nikad nisam nista preterano slusala njihove pesme. :/ ♥

    Posetite moj blog: Style On First Place

    ОдговориИзбриши
  2. Volim tu grupu, iako sam za nju saznala pre nek idan! :D Mnogo mi se svidja! ;*
    sandrin-kutak.blogspot.com
    Novi post!

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se post, bas ih volim, a pocela sam da ih slusam zahvaljujuci 1D-u. :)
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ei Nnominovala sam te za jedan tag (drugi deo zadnjeg posta). :) Pogledaj. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. aaaj,iskreno ja ih stvarno volim i pratim ih otrpilike oko 2 godine ,i meni je ovaj post bio odličan,al najozbiljnije vidjela sam da si pisala neko takmičenje nešto idem ja da to vidim ,inače meni je tu perrie omiljena,iako volim i ostale cure ,stvarno su nadarene i stvarno znaju da pjevaju.sve pohvale za njih a i za tebe <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, ja ih ne pratim. Saznala sam skoro za njih, pa sam htela da napisem post o njima. :)
      Hvala ti! ♥

      Избриши
  6. Odlican post!I ja volim Little Mix imaju bas lepe pesme! :D
    Poseti moj blog,uclani se ja sam se uclanila kod tebe --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши