expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 10. мај 2015.

Poznate licnosti

Jedan od mojih omiljenih glumaca je Milos Bikovic i odlucila sam da pisem o njemu u ovom postu. Ako imate vi neku zelju, to jest, ako zelite da pisem o nekoj poznatoj licnosti koju volite, napisite t0 komentar i ispunicu vam zelju, osim ako sam vec pisala o toj osobi. Da "ne davim" vise, predjimo na post.
Milos Bikovic je rodjen 13. januara 1988. godine, u Beogradu. Kao sto i vecina vas zna, bavi se glumom. Glumom se bavi od 2004. godine.







Kada je bio veoma mlad, roditelji su mu se razveli.
Ima 16 godina starijeg brata.
Milos zna da prica srpski, engleski i ruski jezik.
Diplomirao je na fakultetu dramskih umetnosti.
Prva uloga u kojoj je zapazen bila je u seriji "Stizu dolari". Nakon toga glumio je i u seriji "Bela ladja". Te uloge su mu donele popularnost, ali najvecu popularnost je stekao u filmu "Montevideo-Bog te video!". Takodje, veliku popularnost je dobio i u seriji "Samac u braku/Kad ljubav zakasni". Glumio je i u ruskom filmu "Suncanica".
Takodje, ima i znacajne uloge u pozoristu.
Meni se mnogo dopala i njegova uloga u filmu "Sesir profesora Koste Vujica".
Ucestvovao je i u spotovima za pesme "Slucajno" i "Bal".
Dobio je nagrade za ulogu u filmu "Montevideo-Bog te video".
Da li imate zelju o kome da pisem?


2 коментара:

  1. I ja jako volim Milosa. Volela bih da pises o 1D-u, ako nisi. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, super je glumac! ♥ Nazalost, ne mogu ti ispuniti zelju jer sam o njima vec pisala, ali ti nadji taj post, pa pogledaj ako zelis. Mozda ti se svidi.

      Избриши