expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

среда, 22. октобар 2014.

Ekskurzija

Zdravo! Ovo je post koji mnogo kasni, vezan za ekskurziju na kojoj sam bila. Pokazacu vam sta sam sve nosila.




Evo necega sto sam tamo kupila:
Bedz, mindjuse za sestru i magnet. Takodje, kupila sam i jedno lance sa leptirom za sestru, ali ona ne zna gde ga je ostavila, pa nisam mogla i to da slikam.


Ovo sam nosila u diskoteci.
  Bilo je bas lepo i zabavno! :-) Najludji provod ikada! Posle diskoteke smo isli jedni kod drugih u sobe i pricali, druzili se... tako sve do 3 ujutro... a posle spavanje.



Ovo je u Trsicu... Vukova kuca...
Petrovaradin...

Pogled sa Petrovaradinske tvrdjave... prelepo!
Ovo je slika iz Novog Sada.

Ne zamerite sto post dosta kasni.
Vidimo se

Нема коментара:

Постави коментар