expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 25. октобар 2014.

Recenzija Baby lips

Za ovaj post je izrazila zelju pobednica takmicenja, Natalija Kopanja (natalijinkutak.blogspot.com). Baby lips balzami za usne su "opkolili" Srbiju. Ima dosta zadovoljnih korisnika!
Za letnji raspust sam kupila Baby lips Cherry Me. Mnogo mi se svidja!



Boja i miris su prelepi! Boja nije previse jaka, tako da je pogodan za skolu (u malim kolicinama). Na usnama se primecuje mali sjaj i malo ove veoma lepe boje.






Nazalost, samo se ovako malo Baby lips balzama za usne prodaje u Srbiji! :-( Ja imam samo Cherry Me.
Ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim, jer ga nemam, ali sam za Peach Kiss balzam za usne cula da nije mnogo dobar i da ne daje puderastu boju, sto svi ocekuju. Meni se boja ovog Baby lipsa najmanje svidja jer je nekako obicna.
Sto se tice ovih bezbojnih, mogu samo da posluze kao labelo. Za njih sam cula veoma pozitivne komentare.
Ako budem kupovala jos neki Baby lips, sledeci ce biti Pink Punch. Mislim da je boja prelepa i da daje veoma lep sjaj. Takodje, mislim da je pogodan za skolu.





Koji je vas omiljen Baby lips?
Do sledeceg posta!



4 коментара:

  1. Dobar post i odlican blog. Bas bi mi znacilo ako bi posetila i mojhttp://svetjednedevojke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala mnogo mi znaci to sto mislis da mi je blog dobar!!! :-) Pogledala sam tvoj blog i super je!!! :-) Ako hoces postavi mi neka pitanja za Q&A post i uclani se u moj blog! :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post i mislim da su najbolji Cherry Me i Pink Punch!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!!! Za Pink Punch ne znam jer ga nemam, ali mislim da je Cherry Me super. Ne znam da li je najbolji posto samo njega i imam.

      Избриши