expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 10. октобар 2014.

Omiljeni proizvodi

Evo nekih mojih favorita:
1.Baby lips cherry me



Ja imam ovaj baby lips i mnogo je dobar!
 
2.Queen of beauty

Ovaj parfem sam dobila za rodjendan i mnogo lepo mirise. Prezadovoljna sam ovim parfemom! :-)

3.Oriflame Very me maskara





Ovu maskaru sam skoro kupila, tako da je nisam mnogo koristila, ali ovoliko koliko sam je koristila mogu reci da je veoma dobra.

4.Balea proizvodi













Ovo su tri Balea proizvoda koja mi se mnogo svidjaju i cesto ih koristim! Ovaj dezodorans sam skoro potrosila zbog lepog mirisa.

5.Golden Rose lak za nokte broj 49





Mnogo mi se svidja boja ovog laka za nokte i cesto ga koristim. :-)
Ovo su do sada bile slike sa neta, a sada evo jedne moje sa svim ovim proizvodima.






To bi bilo to!
Vasa

 
 


 


Нема коментара:

Постави коментар