expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 1. мај 2016.

Time with Andjela (5)

Toliko sam imala veliku zelju da sada napisem neki post, a nisam imala pojma o cemu. Onda sam shvatila da bas odavno nisam pisala ove postove "Time with Andjela" koje sam pre objavljivala svakog meseca.
Svima koji sleve Uskrs danas, zelim da cestitam! ♥ Lepo ga provedite!
~Knjige

Od januara nisam citala knjige i uzelela sam se toga, tako da sam u aprilu procitala 3 knjige i pocela 4.




Procitala sam nekoliko knjiga Sofi Kinsele i mnogo su mi se svidele. Ova knjiga je odlicna!!!


Ova knjiga mi se i nije toliko dopala jer je na pocetku OGROMNA ljubav, u prevodu "limunada", hahaha! Mada je kraj, manje-vise, interesantan. Nikad nisam citala knjigu koju je pisao/la srpski/a pisac/teljka.




Inace korice moje knjige ne izgledaju ovako. Ova knjiga mi je sada omiljena koju sam procitala!!! Fantasticna je!!!!!! Svima je preporucujem! ♥
 ~Proizvodi
1. Coconut Caribbean lip balm
2. Deborah Milano ruz za usne broj 2
3. MAC paleta senki broj 5
~Filmovi
U aprilu nisam gledala filmove, ali sam zato gledala serije.
"Pretty little liars"
"Sindjelici"
"Ljubav, navika i panika"
~Slatkisi
Zlatni pek



Slika i video snimaka ovog puta nece biti, kao ni pesme koju sam najvise slusala proslog meseca. Zato sto mi je prethodni post bio "Moja lista pesama ♥".



3 коментара:

  1. Ja sam pre nekih nedelju dana pročitala "Dok nisam srela tebe" i isto sam oduševljena! Stvarno odlična knjiga, jedva čekam da izađe film u junu :))

    ОдговориИзбриши