expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 22. мај 2016.

The Liebster Award

Ana Basic me je jos odavno nominovala da uradim ovaj tag i zao mi je sto sam tek sad odlucila da ga uradim. Ana, hvala na nominaciji! <333 NJEN BLOG

1. Omilljena boja?
- Plava.
2. Da li si uradila Ajnstajnov test intaligencije ?
- Nisam hahaha.
3. Da li znas kog porekla su Poljaci?
- Znam. :)
4. Cokolada?
- Njammm. ♥
5. Da li radis vezbe?
- Ne. Mnogo sam lenja za to. :)
6. Da li ti je prava kicma?
- Ne.
7. Da li je Ugrofinac iz Poljske?
- Ana, nisi mogla normalnija pitanja da postavis hahaha?! xD
8. Dokle se prostire Travunija?
- Mislim, Ana stvarno?!
9. Znas li pravo ime grofa Drakule?
- Mislim da je Vlad III Tepes inspiracija za ime vampira Drakule.
10. Da li imas stiker macke na ormanu?
- Nemam, imam na ormanu zalepljena slova mog i sestrinog imena.
Nominujem:
1. Jannn
2. Anju Novakovic
3. Ninu
4. Wednesday
5. Neru
Pravila ovog taga su da se nominuju osobe sa manje od 200 citalaca. Treba da se nominuje od 5 do 10 osoba.
Takodje, treba osoba koja ih je nominovala da im postavi pitanja na koja ce da odgovore.
Pitanja za nominovane:
1. Da li je riba ikad zedna?
2. Zasto ljudi govore "Gladan sam kao vuk."?
3. Da li volis da citas knjige?
4. Omiljena serija/film?
5. Reci nam nesto sto ne znamo o tebi.
6. Sta bi radila kada bi bila nevidljiva?
7. Najveca zelja?
8. Kakav si djak?
9. Kada bi mogla da vratis vreme unazad, da li bi nesto ispravila?
10. Koliko dugo imas blog?

To je sve! Caos!


     

 

6 коментара:

  1. Hahahahahahahahhaha xD "Da li je riba ikad zedna?"Nemas pravo da mi pricas o mojim pitanjima gagaagahaahahagahag

    ОдговориИзбриши
  2. Ana je stvarno postavljala cudna pitanja, ali ti si se super snasla u odgovorima haha :D Tvoja pitanja su bas zanimljiva i kreativna i jedva cekam da odgovori na njih :) Hvala ti od srca na nominaciji, to mi puno znaci <333 Uzgred, i ja sam tebe nominovala za jedan tag, pa pogledaj ako zelis.

    http://neramisic.blogspot.rs/2016/05/the-miranda-sings-award.html

    ОдговориИзбриши
  3. hahaha, sva pitanja su me nasmejala, i Anina i tvoja. Nisam čula za ovaj tag ali mi se dopadaa :)


    Zaprati moj blog ako ti se dopada, nova sam - Life Lover

    ОдговориИзбриши