expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 19. мај 2016.

Smisao zivota

Post na ovu temu sam odlucila da pisem zahvaljujuci video snimku koji je veoma popularan na Youtube-u. U pitanju je snimak koji opisuje sve ono sto je bitno u zivotu.
Pogledajte ga:



Iskreno, ja sam uz ovaj video snimak plakala.
Za mene je smisao zivota biti srecan. Takodje, lepo je i kada druge ljude usrecimo. Znam to po sebi jer se uvek lepo osecam kada nekom pomognem kome je pomoc potrebna ili dam novac nekom sviracu ili pevacu na ulici. Nije bitno kolika je suma novca u pitanju, bitno je samo da znam da sam nekom time pomogla.



Mozda su takve stvari za neke nebitne, samo sitnice, ali su za neke ljude stvarno znacajne.
Mnogo se prijatno osecam kada pomognem nekom, a znam da mu moja pomoc zaista znaci. Dovoljno mi je da samo vidim osmeh na licu te osobe i da sam i sama zadovoljna.



 Ukoliko smo u mogucnosti, uvek treba da pomazemo drugima jer to njima mnogo vise znaci nego nama! :)

Ne mozete ni da zamislite koliko je, na primer, osobama koje ne mogu da hodaju i koje se krecu zahvaljujuci kolicima tesko zbog toga sto postoji mnogo rupa na asfaltu. Takodje, ivicnjaci od trotoara su previsoki i veoma je tesko podici osobu u kolicima preko njih. Ali, naravno, mi to i ne primecujemo kada idemo negde jer nam je to nebitno, ali zato kada se nadjemo u situaciji da vozimo osobu u kolicima, vidimo sve te probleme koji su nam do tada bili u potpunosti zanemarljivi. I vidimo kako je njima jedan dan tezi nego nama dva, kako se oni muce u zivotu i kako im nije nimalo lako.



Treba da budemo dobri ljudi, to je ono sto je najbitnije u zivotu. Nije bitno da li imamo skupe stvari, markiranu garderobu, dobre telefone itd. Bitne su nase osobine, tj. kakvi smo kao ljudi. I da li smo nekom dobar prijatelj. To su dve najvaznije stvari kod svake osobe da bi se ta osoba mogla nazvati dobrim covekom!



Bolesna osoba u zivotu zeli samo jednu stvar, a to je da ozdravi. Medjutim, zdrave osobe zele neke druge stvari, a to su jos bolji mobilni telefoni, bolja i skuplja garderoba... Danas vise niko ne ceni one prave i bitne stvari u zivotu. Da li su se osobe koje traze stalno jos zapitale nekada kako je nekom ko nema ni toliko? Da li su nekada pomislile da treba da budu zahvalne na tome sto imaju? Svi mi uvek zelimo jos vise stvari, a nikad se ne zapitamo da neko nema ni toliko i da uvek treba da budemo zahvalni na onome sto imamo.
Takodje, imamo i prijatelje oko sebe koji nas vole. Primecujemo ono sto smo imali tek kada to izgubimo, ali je onda kasno. Mislim da je bitnije oko sebe imati prave prijatelje nego neke skupe stvari.
Zato uvek pomazite drugima. Ne morate da trazite nesto za uzvrat, dovoljno je samo da pomognete i da vidite da vam je ta osoba zahvalna na toj pomoci. Dovoljno je da vidite osmeh na licu te osobe. Kad tad, to ce vam se vratiti. Budite dobri ljudi i bice i vama dobro! Ja sam uvek srecna i zadovoljna kada nekom pomognem.


Do sledeceg posta...




4 коментара:

  1. Post je predivan, na prvi snimak su mi suze krenule... ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Divan snimak nema sta .Mislim da si potpuno upravu.Danas ako imas trazis jos..to je valjda ljudska pohlepa?Ko ce ga znati.Slažem se stobom i osecam se dobro kad god vidim da se neko nasmejao zbog mene,pomoci je nesto najlepse po meni.
    Divan post nema sta <3

    ОдговориИзбриши