expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

среда, 16. септембар 2015.

iCat camp: Koliko bismo trebali ulagati u sebe?

Zdravo!!! Evo ga i poslednji post u prvom periodu iCat campa! Ja sam uzivala pisajuci dosadasnje postove u ovom takmicenju. Bilo je bas zabavno to raditi. Ema ima izuzetno zanimljive ideje! Naravno, pisacu i u drugom periodu takmicenja, tako da to jedva cekam jer su teme odlicne! :) Tema za ovaj 4. post je "Koliko bismo trebali ulagati u sebe?". Mislim da je ideja bas dobra! :D



NAJVECE I NAJISPLATIVIJE ULAGANJE JESTE ULAGANJE U SEBE.

Odlucila sam da zapocnem post ovom recenicom jer je itekako bitna i znacajna po meni.

Ulazite u sebe, to je nesto najbitnije. Da li treba ulagati u sebe? Koliko treba ulagati u sebe? Naravno da treba i to sto vise, to je nesto mnogo bitno.



Obrazovanje je itekako vazno i bitno. Koliko ulazete u obrazovanje, toliko cete imati dobar posao kada odrastete. Ukoliko nemate neku dobru zavrsenu skolu, necete imati n idobar posao! Tako da ucenje dovodi do necega. Svaki trud se isplati i to nemojte nikad zanemariti i zaboraviti. Neki u to ne veruju. Ja verujem jer mislim da je svako kovac svoje srece! Koliko se u zivotu trudis i ulazes u sebe i svoje obrazovanje, toliko ce ti zivot biti laksi. Danas je jako tesko naci posao, a pogotovo ako nismo zavrsili neku dobru skolu, tako da su ucenje i skola dve jako bitne stvari koje se uvek isplate i to nikad nemojte zapostaviti!!! 
Covek dok je ziv on uci!  I nikad nije kasno za nesto, tako da ukoliko niste dobru skolu upisali, potrudite se, mozda uspete da se prebacite u drugu, ukoliko niste dobru skolu zavrsili, nikad nije kasno da to znanje koje do sada imate i dopunite. Tako da se nikad ne zna gde ce vas zivot odvesti! Treba da ulazete sto vise u obrazovanje i u zivotu ce vam biti lakse da se zaposlite, imate dobru platu...




Malo sam skrenula sa teme, hahaha xD, ali hocu da kazem da treba ulagati u obrazovanje, tj. na taj nacin ulazete i u sebe!
Obazovanje vam pomaze da oblikujete svoj um, da ga vezbate da se uhvati u kostac sa novim situacijama i resi ih.
Ljudi mnogo ulazu na razne NEBITNE stvari, a ne ulazu u ono sto je zaista BITNO, a to je ulaganje u SEBE!!!
To je ulaganje u sebe, u smislu obrazovanja, a sada nesto o ulaganju u sebe, u smislu opustanja.
Uzurbani zivot koji zivimo i brzi dnevni ritam koji treba usporitii s vremena na vreme zameniti opustanjem. Opustanje je ulaganje u sebe, prikupljanje energije kako bismo i sebi i drugima mogli biti bolji. Relaksacija duha i tela nam daje podsticaj da nastavimo dalje.
Nekad nam je dan previse naporan, skola, ucenje,... Tako da treba napraviti malu pauzu i opustiti se. Ublaziti stres. Ulagati u sebe! Stres prouzrokuje bolesti i bore, ne zelimo to zar ne? Opustite se i na taj nacin ulazite u sebe!!!
Biti covek bez svog znanja i bez svoje volje, bacen u okean postojanja. Morati plivati. Postojati. Nositi identitet. Izdrzati atmosverski pritisak svega oko sebe, sve sudare, nepredvidljive i nepredvidjene postupke svoje i tudje, koje ponajcesce nisu po meri nasih snaga. A povrh svega treba jos izdrzati svoju misao o svemu tome. Ukratko: biti covek.
To je rekao poznati pisac Ivo Andric u svom veoma interesantnom delu "O prici i pricanju". To delo je sigurno mnogima dosadno, ali meni nije i veoma je poucno. Svejedno, tom recenicom sam htela da kazem da je biti covek tesko i zato stanimo i uhvatimo dah, predahnimo, odmorimo se, opustimo se, pustimo da stvari teku svojim tokom. 
Opustite se, ulazite u sebe, isplati se!!!
I ne samo to, bitno je ulagati u sebe, ne samo u to opustanje, vec i u obrazovanje!
Moram vam priznati da mi je ova tema za pisanje nekako najteze pala od svih do sada i koje mi sleduju. Ali, bez obzira, mislim da nisam bas toliko lose ovo napisala. Dobro, mozda jesam malo skretala sa teme i dosadjivala, ponavljala jedno te isto, ali ipak mislim da ovo i nije toliko lose. Nadam se da ce vam se svideti!!! ♥♥♥
Pozdrav!




5 коментара:

  1. Sviđa mi se nacin na koji si napisala ovaj post,slažem se sa tobom.A umalo sam oslepela od one crvene boje dok sam citala hahah xd.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Hahah, izvinjavam se zbog toga svim citaocima i obecavam da vise nece biti tako jake boje!

      Избриши
  2. Curo totalno se slazemo, svidja mi se kako razmisljas. Bilo bi dobro samo kada bi ove crvene u ljubicaste dijelove malo ublazila nekom svjetlijom bojom, ali inace sve pohvale :)
    Ako bi mogla da posjetis moj blog bilo bi mi jako drago:
    Beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo za ovaj post! Lijepo je vidjeti kad mladi ljudi ovako razmisljaju! Zaista sve pohvale! :)

    ОдговориИзбриши