expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 25. март 2016.

My Makeup Collection

Pa, evo drugog postaove nedelje... ♥
Svoju sminku drzim u jednom velikom neseseru kog sam skoro kupila u Women'secret prodavnici. :) Taj neseser izgleda ovako:







U tom neseseru se nalazi dosta sminke, ali najvise labela, sjajeva i karmina. Krenucu od labela, pa cu preci na sjajeve i na kraju na karmine. Posle cu senke, pa maskare. :)


Ne znam da li sam o ovom labelu nekad pisala. Ovo labelo je iz kolekcije Very me i kupila sam ga u Oriflame-u. Labelo se zove Colourmania Balm- Pink Menthol. Odlicno je i ovog meseca sam njega najvise koristila.


Ovaj Baby lips sam dobila za rodjendan i kao sto mozete videti, nisam ga mnogo koristila. Samo sam ga jednom stavila. Tako da vam ne mogu mnogo reci o tome kakav je, ali mi se boja bas svidja. :) Puno ime je Baby lips- PINK SHOCK.


Ovo labelo ne koristim puno jer mi se ne svidja bas kako izgleda na usnama, ali mnogo lepo mirise. XD


 Ovo labelo sam dobila za 14. rodjendan od najbolje drugarice i, i dalje ga koristim. Super je! :D



Ovo je odlicno labelo, hidrira usne i daje im lepu boju.



Ovo labelo imam bas dugo i jos malo mi je ostalo. Odlicno je!


Ovo sam takodje ja slikala, ali nije potpisano. Ovo je stara slika ovog Baby lipsa kog i dalje imam, ali nisam mogla da ga nadjem. Izvadila sam ga iz nesesera i ne znam gde je sad, pa sam iskoristila ovu sliku koju sam jednom prilikom objavila u nekom postu. O ovom labelu sam mnogo pricala, tako da ga sada necu opisivati.



Ovo labelo sam milion puta pominjala u postovima, ali sta cu kad ga obozavam. Ovo mi je definitivno omiljeno labelo zato sto najbolje od svih labela koje imam hidrira usne. Bas je masno i onda odlicno hidrira usne. Kada su mi ispucane ili suve, namazem ovo labelo i bas je delotvorno! Ne mogu vam opisati kako je dobro ovo labelo!!! Preporucujem ga svima!!! ♥♥♥♥♥
Sada prelazim na sjajeve!






Ovaj sjaj iz kolekcije Deborah Milano sam dobila za rodjendan i odlicno je! To je sjaj broj 5.


 Ovo je sjaj Miss sporty millionaire intense colour.



Moram priznati da sam ovaj Aurin sjaj tek skoro pocela da koristim. Bas mi se svidja. Ime mu je Pink Lady, broj 506.


Ovaj sjaj daje mnogo lepu boju usnama.



Kao sto mozete na slici da vidite, ovo je 2u1. I sjaj i karmin. Loreal, broj 26. Boja je prelepa.
Sad prelazim na karmine.


Ovo je karmin iz kolekcije Deborah Milano, broj 2. Boja je prelepa.


Ovaj karmin se zove Pink Kiss i on je iz Very me kolekcije. Kupila sam ga u Oriflame-u.


Ovo se moze koristiti i kao olovka za usne i kao karmin. Bas dugo stoji na usnama.
Senke:



Ovo je Aurina senka broj 16. Slabo je koristim jer mi se i ne svidja bas kako mi stoji.




Ovom paletom senki sam bas zadovoljna! ♥ To je paleta broj 6.



Ovo je MAC paleta senki, broj 5. Ovu paletu senki OBOZAVAM!!! ♥♥♥♥♥♥
Maskare:


Ovo je podloga za maskaru. Kao sto vidite, bele je boje. Prvo se to stavi na trepavice, pa preko toga obicna maskara. Bela boja se i ne primecuje, a cilj ove maskare je da poveca trepavice, tj. da im da veci volumen. Ovo je odlicno!


Ovo su moje dve maskare i obe sam kupila u Oriflame-u. Odlicne su!
To je to sto imam od sminke. Sada cu vam jos pokazati cime skidam svu tu sminku:



Ovo su dva odlicna proizvoda za skidanje sminke!
To je to! Nadam se da vam se svidja post! ♥



6 коментара:

  1. Ja sam mislila da ja imam previse labela O.o hahah,od ovoga imam samo ovaj baby lips cherry me,i nista vise jooj.Dosuse meni to nije ni potrebno tek sam u osnovnoj xD ♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Kolekcija je ogromna! ❤❤
    I sve to svaje u taj neseser, neverovatno! ❤
    Oba Baby Lips - a sam koristila, imam iste utiske kao ti. ❤ I neseser je predivan!! ;* ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične fotografije i post! Imaš zaista veliku kolekciju! ♥

    innisall.blogspot.com <---- Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš

    ОдговориИзбриши