expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

уторак, 22. март 2016.

Kombinacije za proece 2016 + gost

Izvinjavam se sto nisam objavia nijedan post prosle i pretprosle nedelje. Evo, ove nedelje cu objaviti dva posta, jedan danas, a jedan za vikend ili u petak.
Kao sto pise u naslovu, u danasnjem postu imam gosta, a to je moja sestra Anja (njen blog). Posto ja bas i ne volim da pravim kombinacije, odlucila sam da sve te kombinacije napravi Anja i da ja to objavim u ovom postu. Tako da je ona danas gost. Obavezno posetite njen blog, odlican je!!! ♥♥♥


 Ova kombinacija je prelepa, s tim sto ja jos ne nosim stikle, a naravno ne nosi ih ni Anja. Tako da ja bih uz ovo obula neke baletanke. Ocena: 7 (zbog obuce).

 Jedna od omiljenih kombinacija! ♥ Patike najvise volim da nosim, a i bas mi se svidjaju uz sve ovo...i ogrtac je prelep... Ocena: 10.


 Ovo je za pocetak proleca, kada jos nije toliko toplo vreme. Nisam ljubitelj ovih cizmica, volim da ih vidim na nekome kome zaista lepo stoje, ali ih ja licno ne bih nosila.  Ocena: 9.

 Duks mi se ne svidja bas mnogo, inace je ovo ostalo odlicno, tako da je ocena 8.
 

 Ova kombinacije je odlicna!!! Majica i torbica su prelepe! Stikle cu ovde zanemariti i moja ocena je 9.

 Prelepa kombinacija koju bih ja svakako nosila, a i imam slicne pantalone hehe. Ocena: 10.
Ovo necu ni da komentarisem. Ocena: 10.
Nadam se da vam se dopadaju Anjine kombinacije i obavezno posetite njen blog.




4 коментара:

  1. Anjin blog je divan! *-*
    A o kombinacijama koje je sklopila i da ne govorim, savršenstvo! *--*
    Takođe se slažem sa svime što si rekla. :) 💜💜💜💜💜
    <33333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Kombinacije 1 i 3 su predivne :) divan post !

    Novi post na mom blogu ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши