expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 9. април 2016.

Tumblr tag

Heeej!!! ♥ Za ovaj tag me je nominovala Ana Basic koja ima odlican blog. Pogledajte njen blog  ukoliko zelite. 
Hvala ti na nominaciji!!! ♥♥♥
1. Poslednja pesma koju si slusala?
- Taylor Davis- Zelda's Lullaby (u pitanju je instrumental, a Taylor svira violinu)



2. Ako bi mogla da promeniš jednu stvar u svetu, šta bi promenila? 
- Kao sto je i Ana rekla, ljude.
3. Boja koju najviše voliš da nosiš? 
- Neke svetle boje, a najvise plavu jer mi je to omiljena boja. :)
4. Opiši svoju prvu tetovažu (ili prvu tetovažu koju želiš)? 
- Tetovaze ne zelim da pravim. Volim ih na drugima, ali sama nikada ne bih napravila neku. Ali, i kad bih napravila, bila bi neka bas mala. Bio bi to violinski kljuc ili nota ili mozda neki citat koji ce da oznacava vazan deo mog zivota. Ali, kao sto sam rekla, ne planiram to da radim.
5. Pesma koja opisuje tvoj život? 
- Ne znam. :)
6. Tri emoji-ja koja najviše koristiš? 
- ♥; :D; :*
 7. O kome razmišljaš u ovom trenutku? 
- O Sundjerbobu, treba posle da ga gledam. :D
8. Moraš ofarbati kosu u neku neprirodnu boju. Koju ćeš izabrati? 
- Plavu, ali pravu plavu.
9. Mačke ili psi? 
- Psi. xD
10. Koje mesto (osim doma i škole) najčešće posećuješ?
- Biblioteku i Lagunu.
11. Šta bi bio tvoj vikend iz snova? 
- Odlazak na neko putovanje, obilazak tog mesta i citanje neke knjige koju sam tamo ponela. Inace, obozavam putovanja.
12. Šta nije u redu sa životom? 
- Ja sam pozitivna osoba i veliki sam optimista, tako da je po meni sve u redu sa zivotom. ;)
13. Šta je loše u odrastanju? 
- Dosta obaveza oko skole.
14. Umeš li da sviraš neki instrument? 
- Da, violinu.
15. YouTube ili Netflix? 
- YouTube.
16. Poslednji blog koji si posetila? 
- "DREAMER" - blog Ane Basic.
17. Da li si srećna?
- Dap! ♥
18. Postavi selfi? 



19. Šta radiš da "ubiješ" dosadu? 
- Gledam seriju ili izadjem u setnju ili citam knjigu.
20. Imaš li neki citat po kojem živiš? 



22. Da li bi poljubila poslednju osobu koju si poljubila ponovo? 
- Da.
23. Imaš gomilu papira ispred sebe trenutno. Šta kog đavola ćeš učiniti s njima? 
- Da ih pogledam i ignorisem. Hahaha, salim se...Ako mi nisu potrebni bacila bih ih, a ako jesu sklonila bih ih negde gde nece praviti lom.
24. Tri omiljena benda?
- Ne slusam bendove. 25. Da li si neformalna ili romantična?
- Ni sama ne znam, haha. 26. Da li si spontana ili isplanirana? 
- Definitivno spontana.
27. Omiljena prodavnica? 
- Tempo.
28. Tiha ili glasna muzika?
- Kao sto je i Ana rekla, zavisi od raspolozenja. 29. Šta nosiš trenutno? 
- I dalje sam u pidzami.
30. Umetnost ili muzika? 
- Muzika je vrsta umetnosti, tako da nam to dodje na isto. 
31. Koliko je sati?
- 9:02, a inace post pisem od 8.
32. Omiljena društvena mreža? 
- Instagram.
33. Nabroj jednu stvar koja te nervira. 
- Ja sam osoba koja se iznervira u sekundi, pa makar i za nesto sasvim nebitno. 
34. Jedna stvar koju si postigla u poslednjih mesec dana? 
- To su bolje ocene u skoli.
35. Koliko ljudi si poljubila? 
- Dosta njih, ali u obraz. :)
36. Oceni koliko si pospana na skali 1-10. 
-  3.
37. Da li želiš ili imaš pirsing na usni? 
- Ne.
38. Da li želiš ili imaš "rastegnute" uši? 
- Ne.
39. Najsmešniji meme po tvom mišljenju? 
- Ne znam stvarno.
40. Poslednja osoba kojoj si poslala poruku?
- To je bila moja najbolja drugarica.
41. Poslednja poruka koju si dobila?
- Od nje.
42. Umeš li da slikaš/crtaš/vajaš?
- Ne.
43. Da li bi promenila svoje ime? Ako da, u koje?
- Mnogo volim svoje ime i ne bih ga menjala.
44. Opiši sebe u tri reči.
- Lenja, iskrena i nesebicna.
45. Moraš se preseliti iz svog grada. Gde odlaziš?  
- Ili u glavni grad svoje drzave ili Italiju.
46. Postoje li stvari/situacije zbog kojih se dan danas kaješ?
- Da, ali ne zelim da zivim u proslosti. Verujem da se na greskama uci i ja sam na svojim naucila dosta, tako da sada treba da nastavim dalje i da se ne osvrcem na proslost.
47. Šta si radila danas?
- Ustala i uzela laptop da pisem post. xD
48. Da li ljubav postoji?
- Da.
49. Koji praznik najviše mrziš?
- Volim ih sve. Naravno, one koje ja slavim tj. one koje se slave u drzavi gde ja zivim. Naravno ne racunam da se tu slavi Noc vestica jer to nije nas praznik. To sto pojedinci to slave mi se uopste ne svidja.
50. Osoba poput koje težiš da budeš?
- Zelim da uvek budem nasmejana, pozitivna, da ne pokazujem ljudima neku negativnost i da ne pokazujem tugu. Volela bih da uvek imam veliki osmeh na licu.
51. Poslednja osoba koja ti je uputila kompliment?
- Ne znam.
52. Nabroj 5 turn-ons.
- Zabava, iskrenost, vernost, lojalnost i humor.
53. Nabroj 5 turn-offs.
- Ogovaranje, lenjost, sebicnost,  negativnost i osudjivanje.
54. Najatrakrtivnija osoba koja ti pada na pamet sada?  
- Niko mi ne pada napamet. :)
55. Poslednja serija koju si gledala?
- "Sindjelici".
56. Najsmešnija uspomena?
- Jedino sto mi sada pada na pamet je kada sam se smejala na casu biologije toliko da sam progutala zvaku koja mi je bila u ustima i uz sve to groknula ahahahah! :D 
To je sve! Nominujem sve koji zele da urade ovaj tag i jos jednom zahvaljujem Ani sto me je nominovala! ♥


 

8 коментара:

  1. Groknula si care! Hahah xd ,divni si tu odgovori,uzivala sam citajuci;vidi se da smo slicne :D hahha.Jedva cekam ovi post ♥♥ xd

    ОдговориИзбриши
  2. Bilo je baš puunoo pitanja. *----* ❤
    Svakako, saznali smo još ponešto novo o tebi, a pitanja su bila jako zanimljiva. ;* ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su se pitanja bas svidela, tako da sam uzivala dok sam pisala ovaj post. <333333 ♥

      Избриши
  3. Superr postt;)))
    Hvala ti Sto si komentarisala moj novi post, greskom sam izbtisala komentar....
    Pitanja su prezanimljiva inace ;)

    ОдговориИзбриши