expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 23. јануар 2016.

Novi Q&A

Cao svima! Hvala vam puno sto ste mi postavljali pitanja za Q&A! Evo, u ovom postu mozete da procitate moje odgovore na njih. :)

1. Da li tvoji prijatelji znaju da imas blog?
- Za ovaj blog ne zna niko iz mog privatnog zivota, osim mojih roditelja, sestre i brata od tetke i moje najbolje drugarice Andjele. Pored njih, niko drugi ne zna i zelim da tako i ostane.
2. Da li planiras da otvoris Youtube kanal?
- Na letnjem raspustu sam ga otvorila i imala sam ga kratko. Shvatila sam da je najbolje da imam samo blog.
3. Najomiljenije blogerke?
- Emma Malik, Ana Basic i Wednesday. ♥♥♥
4. Da li i dalje gledas crtane filmove/crtace?
- Slagala bih kada bih rekla da ne gledam. Najvise od crtaca gledam Sundjer Boba, ali ponekad odgledam i nesto drugo. xD
5. Lilly ili DM?
- Lilly. Nekako mi je lepse da udjem tamo nego u DM. Ne znam sto.

Hvala Milici Stanisic na postavljenim pitanjima! ♥

6. Da li bi volela da otvoris Youtube kanal?
- Vec sam odgovorila na to u drugom pitanju. Lepse mi je da pisem nego da se snimam.
7.  Kada si zapocela blog?
- 6.8.2014.
8. Koja je trenutno tvoja najveca zelja?
- Da polozim odlicno na kraju 1. godine! ♥
9. Omiljena serija?
- Bez sumnje "Andrija i Andjelka". Zaludjena sam time! Gledam svaki radni dan i plus reprize vikendom hahaha XD!
10. Omiljeni film?
- Mnogo volim da gledam filmove i tesko da jedan mogu da izdvojim, ali evo odabracu jedan koji sam skoro gledala. "The Bucket List" ("Lista poslednjih zelja"). Preporucujem ga svima!

Hvala Aleksandri Popovic! ♥

11. Imas li ljubimca?
- Nemam. :(
12. Koji strani jezik bi volela da naucis savrseno?
- Nemacki. Ucim ga u skoli, ali ga ne znam savrseno.
13. U jednom od starijih postova si pisala da si išla u muzičku i svirala violinu. Da li bi izabrala neki drugi instrument da možeš ponovo da biraš i zašto?
- Mozda bih izabrala klavir jer mislim da sam malo talentovanija za to. Ali, ipak, nisam se pokajala sto sam u muzickoj svirala violinu. ♥♥♥ To mi je omiljeni instrument i kada god imam vremena sviram je kod kuce.
14. Omiljeno mesto koje si posetila?
- Limburg u Nemackoj i Milano u Italiji. :)
15. Omiljena boja?
- Plava. Nikad nisam bila u fazonu roze boje. Vecina devojcica voli roze boju, ali ja je nikad nisam volela. Po tome se mnogo razlikujem u odnosu na moju sestru.
16. Imas li neku dobru knjigu d preporucis?
- Imam milion!!! Opisivala sam neke knjige u prethodnom postu, ali evo da dodam jos jednu, a to je knjiga Gijom Musoa "Ako sutra ne postoji".
17.  Možda je malo glupo pitanje, ali da li to imaš plave ili zelene oči?
- Zelene. ;)

Hvala Wednesday! ♥

18. Omiljena knjiga?
- Gijom Muso - "Zato sto te volim".
19. Pisac?
- Gijom Muso i Sidni Seldon. Posle njih su Nora Roberts, Dzudi Blum i Keti Hopkins.
20. Glumac?
- Sandra Bulok, Hju Grantom, Christina Appelgate, Tom Kruz i Arlond Svarceneger. Ali najvise volim glumicu Kameron Dijaz.
21. Boja?
- Plava, vec sam rekla xD.
22. Film?
- Vec sam odgovorila.
23. Pesma?
- Da budem iskrena, u poslednje vreme, iz meni nepoznatog razloga, mnogo sam zavolela Cecine pesme hahaha :D. Imam 5 omiljenih njenih pesama i ne mogu da se odlucim koju vise volim. To su: "Brat", "Igracka samoce", "Rasulo", "Vidimo se daso" i "Zabranjeno pusenje". I pesma "Mecava" koju je pevao Luis.
24. Ova pitanja su glupa, zar ne? :(
- Ma nisu glupa, hvala sto si ih postavila!
25. Gledas li serije i ako da koje?
- Samo Andriju i Andjelku.
26. Planiras li da ides na fakultet (ako vec nisi na njemu) i koji?
- Sada sam 1. godina srednje skole. Planiram da idem, ali jos ne znam na koji cu. Interesujem se za novinarstvo.
27.  Cime bi volela da se bavis u životu?
- Novinarstvom. :)

Hvala Ani Basic! ♥

To je to! Ja sam uzivala dok sam odgovrala na ova pitanja. Jos jednom svima hvala sto ste mi ih postavili!




8 коментара:

  1. Anđelaaa :')
    Nisam znala da sam ti jedna od omiljenih blogerki ...samo znaj da i ja tvoj blog mnogo volim ,kao i tebe :)
    Ti si mi jedna od omiljenih blogerki takođe .Divna si ,i da ja volim plavu i tirkiznu boju :)
    Drago mi je sto sam kroz ovaj post saznala jos nesto o tebi :)
    Nemoj se menjati,divna si :*
    Love yaaaa ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na ovako lepom komentaru! Bas si me obradovala.
      Puno pozdrava i poljubaca za tebe! ♥♥♥

      Избриши
  2. Divan post.
    Vec sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.:)♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. ajjj Bože ,tačno me sramota sada...uf,izvini molim te,stvarno ne znam šta mi bi da nisam postavila pitana -.- ''' osjećam se loše stvarno mi je žao.Ti znaš koliko se ja tebi divim zbog toga što znaš da sviraš,to je uvijek bilo potajno moja želja,ali nikada i nisam baš imala mogućnost za to..Uskoro ću i ja početi gledati Andriju i Anđelku jel tako? Imam osjećaj da će biti dobro,jer valjda će neki program koji ja često pratim početi to puštati,tako da ćemo imati šta komentarisati uuuuf, haha xd Ne znam zašto ali ti si stvarno posebna osoba,nekako uvijek si puna pozitivnosti,i stvarno kada sam te upoznala,kao da sam prešla u skroz novo društvo jer si suprotno bilo kome koga uživo poznajem,toliko oopuštenosti nikada nisam vidjela i stvarno mi je drago što te sam te upoznala i voljela bih kada bih te barem jednom u životu vidjela i otišla sa tobom na čaj ili kafu ,možda pizzu čisto da i to doživim,nadam se da se to jednom i hoće desiti <3333

    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, uopste se ne ljutim sto mi nisi postavila pitanja za Q&A, tako da se nemoj brinuti. Jooj, super, moci ces i ti da gledas tu seriju. Nadam se da ce ti se svideti!!! ♥ Hvala ti puno, mnogo te volim, iako se nikada uzivo nismo videle! I ja se takodje nadam da ce nam se jednom ukazati prilika da se upoznamo!!!! ♥

      Избриши
  4. Post je predivan.Odgovori su fantastični.I meni je jedna od dražih glumica Cameron Diaz.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo da uzvratiš.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Pitanja su bila baš kreativna, iako nisam stigla da postavim svoja. :) Inače sam nova na blogu i sviđa mi se kako pišeš pa od sad čitam i pratim postove. :) <3

    ОдговориИзбриши