expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 7. јануар 2016.

Knjige koje sam procitala u skorije vreme

Ufff, ima dosta knjiga, ali cu izdvojiti nekoliko najboljih. Medjutim, pre toga zelim da vam se zahvalim na postavljenim pitanjima za Q&A i molim vas da nastavite da ih postavljate. ♥ Da skupim barem 30 pitanja.
1. "Onlajn devojka" - Zoi Sag
Ovu knjigu mi je drugarica pozajmila i odusevila sam se. Odavno nisam citala tako uzbudljivu teen knjigu! Nisam je ispustala iz ruke. ☺





Izgled knjige je takodje jako lep, sto je meni uvek najbitnije. Kada kupujem ili uzimam knjigu u biblioteci, uvek su mi korice najbitnije. Ako korice nisu lepe, nemam zelju za citanjem te knjige kakva god ona bila.
2. "Rodjena u vatri" i "Rodjena u ledu" - Nora Roberts


Ja sam odavno procitala prvi deo ove trilogije ("Rodjena u vatri") i mislim da sam je pomenula u k=nekom postu, ali sam skoro procitala drugi deo i planiram da uzmem u biblioteci treci deo, ali kada sam je trazila bila je na citanju. Knjige su bas zanimljive!
3. "Instrumenti smrti: Grad kostiju" - Kasandra Kler
Ovo je serijal knjiga pod nazivom "Instrumenti smrti", a "Grad kostiju" je ime prvog dela tog serijala. Na osnovu prvog dela je snimljen film koji preporucujem svima da pogledaju. Druge delove jos nisam citala jer nisam uspela da nabavim.



Evo trejlera filma:



Film je odlican, ali vam savetujem da prvo procitate knjigu. Dosta stvari u filmu je izmenjeno u odnosu na knjigu.
4. "Jutro, podne, noc" - Sidni Seldon
Knjigu sam procitala jos na letnjem raspustu, ali nema veze xD.





Knjiga je jako interesantna, kao i svaka ostala knjiga Sidni Seldona.
5. "Pesak vremena" - Sidni Seldon
Ovu knjigu i dalje citam. Tek sam pocela, ali mi je od samog pocetka privukla paznju. Mislim da je super, barem za sada jeste XD!



Sve ove knjige vam preporucujem da procitate! Takodje, pogledajte i film "Grad kostiju"! ♥

Sada, slike sa rodjendana. Slike sa drugovima ne zelim da objavljujem jer nisam sgurna da li bi se oni slozili sa tim. ☺


 Sa sestrom. ♥♥♥













To je to! Nadam se da vam se svidja post i nemojte zaboraviti da postavljate pitanja! ♥♥♥



18 коментара:

  1. Ja već 100 godina čitam online girl! Bože, šta svi pročitaju za 1 dan ja ga otežem po par meseci pod izgovorom da je zbog škole. xD

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan rođendan!
    Procitala sam samo Onlajn devojku :)
    Srecan Božić !(zamalo da zaboravim xd )

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan rođendan! Želim ti sve najbolje! Na osnovu ovih knjiga što si pročitala, preporučila bih ti "Devojka sa bisernom minđušom". Meni sa jako svidela, ali ti kako želiš. :)
    PS Možda je malo glupo pitanje, ali da li to imaš plave ili zelene oči?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!!! ♥ Potrazicu je u biblioteci. Pitanje nije glupo, hvala sto si ga postavila i odgovoricu ti u Q&A postu! ♥

      Избриши
  4. Od navedenih knjiga sam pročitala Onlajn devojku,u početku mi se dopala.Ali kada pogledam sada knjiga nije nešto posebno,mislim da sam očekivala više no.Ostale knjige nisam čitala tako da ne znam kakve su.Prelepa si inače

    ОдговориИзбриши
  5. Jao čitala sam "Online girl" I knjiga je predobra.Jako je zanimljiv I uživala sam tokom čitanja.Slike su preslatke I blog ti je fantastičan-Svaka časst I sve pohvale.Izgled bloga mi se jako dopada.Prekjut je .
    Posjetim oj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,javi mi puttem komentara,kako bih ti uzvratila!

    ОдговориИзбриши
  6. Onlajn devojku sa citala, kao i Instrumente svih 6 delova. Sada je izasla i serija koju su uradila po motivima knjiga. :)
    P.S. Srecan rodjendan. :)

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. I uclani se ako zelis. :)http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Prelpa sii!! Mnogo licite ti i sestra! Preslatke stee obe! :D

    Ja sam pocela ore par dana da citam Onlajn devojku, verujem da se necu razocarati. :))
    Poseti i uclani se molim te, naravno, ako tipi se svidi. :)
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja bih bas voljela procitati Onlajn devojku,iako mislim da se nema gdje kupiti ovdje gdje ja zivim. Odlican post!

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши