expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 21. септембар 2014.

Skolski predmeti

Koji vam je omiljeni predmet? :-) Danas cu vam izdvojiti neke predmete koje ne volim i predmete koje volim.

NE VOLIM:
Predpostavljam da vecina vas ne voli matematiku i da dobijete glavobolju svaki put kada vam neko pomene taj predmet.






Da, to je prava definicija matematike!


 Fizika:
Da li je volite? Po meni su zadaci preteski!



Hemija:
Ne, hemija, definitivno, nije jedan od mojih omiljenih predmeta. Takodje, je i moja nastavnica dosta zahtevna! Da li se vama svidja hemija?




Istorija:
Dosadna je, vama? Godine, datumi, sve to mora da se zapamti, mislim ne zalim se imam 5.



VOLIM:

Geografija:
Meni je geografija veoma zanimljiv predmet, ali je geografija za osmi razred pomalo dosadna (ja sam osmi razred).



Muzicko:
Volim da pevam, a i to je jedan od casova na kome se opustamo.



Fizicko:
Treniram odbojku i mnogo volim fizicko zbog toga sto cesto igramo odbojku. Jedino ne volim sto moramo da se presvlacimo.



Biologija:
Zanimljiva je, a i razredna mi predaje. Malo je biologija za osmi razred dosadna, ali nema veze.



Likovno:
Ne crtam lepo i ne volim likovno mnogo, ali sam zelela da i ovaj predmet svrstam u grupu predmeta koje volim zbog toga sto se na tom casu opustimo i ne razmisljamo o tome sta sve imamo za domaci zadatak.



Nemacki:
Nemacki je jedan od mojih omiljenih predmeta. Mnogo mi je zao sto mi ove godine druga nastavnica predaje! :-(



Srpski:
Mislim da je srpski super predmet, a vi?



To je to! Koji su vasi omiljeni predmeti, a koji su predmeti koje ne volite?

Mozda je sam malo preterala sa slikama, ali ovu sovu sam morala da ubacim zato sto mi se bas svidela!


Do sledeceg posta






















2 коментара: