expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 24. новембар 2016.

Stereotipi i predrasude

Pre svega, zelim da vam se izvinim sto dugo nisam pisala...skola.... :/ A sada, da predjem na temu posta! ♥
Mrzim kada neko ima stereotipe i predrasude...uffff!






Sliku sam inace skinula sa neta. :D


Sta su predrasudi?
Unapred doneseno misljenje o nekome koga ne poznajemo dovoljno dobro i dugo.
Svima nam se nekad u zivotu desilo da pogresimo pri prvom utisku o nekoj osobi. Meni se desavalo i da mi se prvo ta osoba mnogo dopadne, pa da posle shvatim kakva je zapravo, ali desavalo mi se i da mi se prvo ne dopadne, pa kada je upoznam bolje, shvatim da je to mnogo dobra osoba.
Svakodnevno upoznajemo nove ljude i dolazimo do nekog zakljucka o toj osobi na osnovu jednog razgovora. Nekad je misljenje o toje osobi pozitivno, a nekad negativno. Cak i ako je to misljenje negativno, to ne treba da vas spreci da tu osobu upoznate malo bolje! :D

Sta su stereotipi?
Neko misljenje o odredjenoj grupi ljudi (pripisuju im se neke osobine za koje se smatra da su samo njima svojstvene). Na primer, sve zene su losi vozaci, ili svi crnci su kriminalci ili svi koji slusaju metaliku su narkomani...
Smatram da ljude treba prvo dobrooo upoznati, pa tek onda suditi!!!
Skoro sam pocela da slusam metal muziku i znam dosta osoba koji slusaju isto. Ostalo moje drustvo ne moze da shvati sta je lepo u toj muzici i vecina njih smatra da se to moje drustvo koje slusa tu vrstu muzike drogira... Naravno, to nije tacno. Ne razumem zasto ljudi imaju potrebu da sude o nekom koga uopste ne poznaju! Ja na osnovu izgleda i vrste muzike koju odredjena osoba slusa ne stvaram misljenje o toj osobi. Medju osobama sa kojim se druzim ima i onih koji slusaju narodnjake, onih koji slusaju folk, zabavnjake, pop, tehno, metal.... Meni je najbitnije ko je kakav kao osoba i da li se dobro slazem sa tom osobom.
Iskreno, ja slusam sve zivo, i narodnjake i zabavnjake i tehno i rep i metali sve, sve, sve! Tako da mi uopste nije bitno ko kakvu muziku slusa.
Zatim, mnogi osudjuju na osnovu izgleda odredjene osobe. Ako ta osoba nosi samo crnu odecu, to je neki cudak..itd.
Ono sto je najbitnije je da ne osudjujemo druge na osnovu izgleda, boje koze i slicnog, vec na osnovu toga kakav je covek!!! ♥♥♥
Nadam se da razumete sta sam zelela reci ovim postom! Do sledeceg posta...



6 коментара:

  1. Nikad nisam imala pogrešno mišljenje o nekome. Obično sve što kažem o nekome je istina. Umem da prepoznam svaku covekovu osobinu samo da ga jednom pogledam direktno u oči, jer kao što kažu oči govore sve.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Nikad nisam imala stereotipe ili predrasude o nekome. Jer ko zna ko je taj čovek. Možda se tek na kraju pokaže njegovo pravo, dobro lice, iako ti se na početku čini da to nije njegova prava ličnost. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i u potpunosti se slažem sa tobom da ne trebamo osuđivati ljude na osnovu izgleda ioi bilo čega drugog ♥

    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши