expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 24. јул 2016.

Time with Andjela (6)

Zdravo svima! Evo ga i 6. post ove teme. :D
~ Knjige
Kako provodite raspust? Pa, ja ga provodim citajuci knjige ili izlazeci u grad. Procitala sam:



U pitanju je treci (poslednji) deo trilogije o sestrama Konkenon. Procitala sam sva tri dela i knjiga je dobra, ali iskreno nisam sad nesto bas odusevljena.



Ovo je 2. deo serijala "Instrumenti smrti" pod nazivom "Grad pepela". o prvom delu knjige sam pricala i ja sam odusevljena. Za prvi deo je snimljen i film koji sam dva puta gledala i dobar je, ali se ne moze porediti sa knjigom.



A ovo je 3. deo istog serijala pod nazivom "Grad stakla". Malo je reci da sam ja u ovaj serijal zaljubljena! ♥

Sto se proizvoda tice, favoriti su isti kao i u maju, tako da necu da ponavljam.

~ Filmovi
"The Heat Unrated"
Ovo je film kojim sam ja odusevljena. Gledala sam ga dva puta i ne znam da li sam se vise smejala prvi ili drugi put.




"Mall-cop"
Super film, takodje! Gledala sam oba dela.


~ Slatkisi
Snickers



To je to sto se tice ovog posta! Vidimo se!
PS: Zelim da vam zahvalim na divnim komentarima u prethodnim postovima i na vecem broju citalaca! ♥♥♥



12 коментара:

  1. Zašto Nora ima tako predivne knjige?! Umm,ja ti preporučujem da pogledaš film 'Me Before You' imaš i knjigu,ja sam oogroman štreber pa sam prvo knjigu pročitala,pa onda film.Sjajan post! ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, da, knjige su joj odlicne! Procitala sam tu knjigu, cak sam je u nekom od prethodnih postova pominjala. Odusevila me je! Takodje, i film sam pogledala dok se prikazivao u bioskopu. ♥
      Hvala na komentaru!

      Избриши
  2. Ja trenutno citam Lovca na Zmajeve, a planiram da od filmova pogledam Gradove na Papiru. Odličan post, svaka čast, zaslužila si! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!!! Tu knjigu nisam citala, moracu da je nabavim! Da, taj film je super, gledala sam ga. ♥

      Избриши
  3. Ja jos niti jednu Norinu knjigu nisam procitala, a svi ju hvale. Definitivno cu morati procitati!

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi se dopada ova rubrika, mnogo je zanimljiva :) Sve tri knjige mi deluju super <3 Za filmove si mi dala odlicne predloge, mogla bih neki da odgledam za vreme raspusta <333

    Pominjes se u mom postu, pa pogledaj ako zelis:
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Snickers mi je takodje ovog meseca favorit sto se slatkisa tice. :) Serijal Instrumenti smrti deluje veoma zanimljivo. ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26. јул 2016. 04:14

    Instrumenti smrti su po meni jako zanimljivi. Post je odličan.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    ОдговориИзбриши